tisdag 13 december 2011

Virka pulsvärmare dricka ett glas vin och lyssna på Big Fox.

Ja man ska inte klaga. Då var man ledig igen.
Passar ju fint såhär på Lucia kvällen. Kan med gott samvete dunka ner mig i soffan med 1glas vin och lyssna på musik på Spotify.

Hoppas ni lyssnar på Big Fox? Dom var med Live på Musikhjälpen idag och jag blev kär omedelbums.. :)
Har börjat virka pulsvärmare. Tror att dom kan bli fina :) Den grå mössan och tuben finns numera på en tjej i Bodafors. Eller blir det kanske en julklapp? Då kan man se den i Bodafors efter jul ;)

Samma garn som den hålmönstrade sjalen.
Virkade in en liten silvertråd i spetsen oxå.
Det var Lucia på jobbet idag med dom fina människorna som jag jobbar med. Fattar inte vad det är med mig. Men jag får verkligen kämpa för att tårarna inte ska trilla. Dom var verkligen så fina, lyckliga och stolta så man blir varm i hela hjärtat..

Bästa luciatåget helt klart!

Noa var oxå världens sötaste i dagiståget.
Men jag vet inte vad jag tycker om lucia på dagis??
Det är så många barn som gråter för livet och bara undrar vad det är frågan om.. Tycker att det blir fel!

Barnen borde få välja. De minsta kan väl kanske inte det. Men då kunde de ju komma dit och titta på eller sitta med och sjunga om dom vill. Men att stå som förälder och titta på ett barn som är på det viset? Då fattar jag ju inte för vem man gör det? Fel! (tycker jag)



Min älskade lilla tomte.


4 kommentarer:

  1. Åh vilken fin fin tomte! Å finfina saker som du producerar. Tror di vi kan få till en kaffe innan jul? Kram fru q

    SvaraRadera
  2. Ja det måste vi ju kunna få.. Hur har du det imon? Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin blogg!! Kram Michaela

    SvaraRadera
  4. Tack Micka! Blir väl inte så fina saker som dina blir kan jag tänka mig. Men men ... Så är jag ju ingen syslöjdslärare heller ;) KRAM

    SvaraRadera