onsdag 14 december 2011

Attans jag som inte kan stressa!

Har stressat runt med att slå in klappar medans Nao sover och de andra 2 barnen är på julmarknad.
Ibland får man helt enkelt missa saker för att hinna andra saker.
Nu är i alla fall klapparna i papper. Fattas bara snöre och lappar. Fånigt att stressa upp sig för detta lilla, men man vill ju inte att de ska se alla paketen innan julafton. I den här familjen ser man klapparna under granen på julaftons morgon. INTE innan..

Imon ska jag till Maria Salomonsson och ha egentid en stund. Frågan är bara vad man ska göra med barret? Om ni inte varit hos Maria tycker jag ni ska testa de. Helt otroligt mysigt!
Får väl se om det kommer till en bild imon.
Först ska jag bara njuta av stunden med borstning, lertvätt och massage. Och klippning såklart ;)
Och massor med gott TE.

Ni hittar Maria på: www.naturligtvissalomonssons.se

Kram kram

4 kommentarer:

  1. Det såg härligt ut, kikade in på Marias hemsida! :-)
    Hade man behövt nu...! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara gå dit! Du kommer att älska d :D
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Kan du tro att jag hade Ida. ;) Så härligt! Kram

    SvaraRadera