torsdag 1 december 2011

Fixar och trixar!

Äntligen ledig efter några långa dagars jobb. Jag tycker verkligen om mitt jobb och det kunde inte vara bättre. Men ibland är det mysigt att vara ledig. Funderar på vad Noa och jag ska göra imon. Städa behöver man ju alltid tyvärr. Men det får vänta tror jag. Finns ju så mycket annat mysigt att göra nu i december månad. Hittade ett recept som lät väldigt gott som jag kanske skulle testa till helgen. Saffranscheesecake! Ska se om jag lyckas lägga ut receptet. Min grej är ju att fota med mobilen när jag ser något jag gillar. Får väl se om det går att tyda? Kram

3 kommentarer:

  1. Jamen här är ho ju!!! Kul och titta in! Vilken tid tycker ni? Fem? hör av mig ikväll..
    Kramen..

    SvaraRadera
  2. jättefint du har här vännen, kul att få följa dig. kanske dags att starta en jag med, men med mitt tempo händer väl det när alla slutat blogga o börjat med nåt nytt;) ha det gott, kram kram fru q

    SvaraRadera
  3. Tackar Fru Q =0) Jag lär mig lite hela tiden.
    Kram Jennie

    SvaraRadera