onsdag 16 november 2011

Får väl se hur detta går. Förvirrad!




Idag har vi gort så lite som möjligt vilket innebär städning av barnens rum. Noa och Nellie har bytt bokhyllor med varandra. Ombyte förnöjer!
Ibland önskar jag att jag bodde i ett litet hus på landet där man bara kunde gå och skrota runt. Dammtussar i hörnen och långa trasmattor på de gamla trägolven. Med smuts och smulor som isolering i skarvarna. Knaster från en gammal vedspis och doft av ved och kaffe. Lågt i tak och mysiga gamla fönster. Tänk så lite man behöver egentligen..
I den här bloggen kommer det att bli en salig blandning av allt och inget. För det är så jag känner att livet är.

Just nu stickar och virkar jag tills armarna glöder. Är riktigt bra för huvudet. Det har ju hunnit bli en del stickat under några år och det konstiga är att nästan inget hänger på mig. Tänkte att jag skulle lägga till lite bilder av mina stickade grejer om jag nu lyckas med detta.
Detta får duga. Träning ger färdighet har jag hört.

Nu klev mannen in i huset så nu blir det kaffe :)
  
                                                        Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar